Aquelles nits d’estiu

Avui m’enrecordo del que es un estiu a Barcelona…del que es troba a faltar…de coses com les barbacoes nocturnes, els cafes a les terrasses fins ben tard…de la caloreta i la xafugor tipiques de l’estiu a Barcelona.
Miro per la finestra…plou…inclus esta nevant a la muntanya. Fa no tanta estona estava fora passejant sota la pluja…es fa molt estrany sentir tan de fred en ple Juliol. Estic veient la cordillera, nevada fins casi tocar la ciutat…
Llavors penso que deu estar passant per Barcelona, que podria estar fent un dia com avui: podria estar passant la tarda estirada al sol al jardi de Canet, o preparant la festa d’aniversari de l’Adaia, o preparant-me per nar a una de les ja mítiques festes del Juanor, o podria estar tranquilament a casa buscant una corrent d’aire entre tanta xafugor..
i que estava fent l’any passat un dia com avui..??
L’any passat, avui 21, era divendres, celebravem una festa de comiat, la meva. I com no, la feiem a casa meva, com tantes altres…riures, alcohol, i molts mes riures…i com sempre, “juntos pero no revueltos” estàvem tots passant-ho bé. Increible em sembla que faci ja un any d’aquella festa, que faci ja un any que no veig algunes de les cares d’aquella festa…sort que a la majoria, els he pogut veure a les meves fugaces visites a Barcelona…
que estrany viure l’hivern a l’estiu, i perdres aquelles coses que fan l’estiu de Barcelona tan agradable…tot aixo em fa pensar en unes bones vacances l’estiu que bé, per disfrutar del meu estiu…mentre espero, torno a mirar la finestra i penso en lo increible que es veurà Santiago demà, neta gracies a la pluja, sense contaminació, nevada la muntanya…i decideixo aquesta nit nar a celebrar al restaurant Barcelona, a celebrar els deu mesos amb el noi que seu al meu costat…sempre hi ha algu positiu 😉
Deixaré que les fotos d’aquest blog, mentre vaig a contemplar la vista nevada, parlin per si soles…l’estiu de Barcelona, la festa de comiat, l’hivern a Xile…la cordillera nevada…
Anuncis

Deixa un comentari

