crònica d’un intent de “relax”

Dilluns. Venim d’un cap de setmana on, en la meva opinió, els nens descansen pero els pares, acaven més cansats. Descansem poder la ment de la feina i d’altres temes, però fisicament? No parem.

Y, altre vegada, dilluns. Tornem a la feina i, per mi, es el dia per veure un nou capítol de les series que m’agraden (les que toquen ara) Ja no recordo aquells temps quan el dia x i a la hora x em tirava al sofa per veure la serie que em venia de gust aquell dia.

Ara, per sort, les series com quasi tota la tele, son a petició del consumidor i a mi m’agrada veure els capitols nous el primer dia que surten…dilluns. Poder per què és el dia que les nenes venen més cansades de les guarderies, perque es la tarda que donen més guerra i més protesten, i perquè és el dia on em va bé una mica de desconexió. Els dilluns normalment és un dia qu a pocs ve de gust, però així, mola.

I aquesta és la crònica d’una nit de dilluns…

Tinc una petita hiperactiva a casa. Després d’una setmana sense anar a la guarderia per estar malalta ja no sap que inventar: s’ha pujat a tots els sofas, ho ha explorat tots els calaixos, les ganes que tinc que torni a l’escola…i ella també, perquè plora quan veu marxar la seva germana,i sempre va a buscar la seva motxila. Demà ja li toca

A la tarda recullo la gran, que de tant cansada arriba dormint en bracos a casa. 18pm. I penso…només queda que s’adormi una…i llestos! Tele!!!!

21, 21.30, 22,…la petita segueix desperta, rient per qualsevol tontreria, provocant-me perquè juguem, no sembla que s’adormi aviat…

22.30 hrs. Per fi. adormides les dos. Sec al sofa, poso el capitol, posem play…i tot just quan s’acava el resum del capitol anterior…

“mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii veeeeeeeeeeeeeeeeeen”

La gran, que ha fet una siestooooorra de 5 hores, té gana. Toca donar-li un sopar a les 23, baixar-li la hiperactivitat després del descans, explicar algunes historietes…i a mitjanit ja estem adormides…totes dues.

Les series…un altre dia.

Anuncis

Deixa un comentari

