Ment en blanc

Jo no sé si en algún moment de la meva vida, he pogut tenir la ment en blanc. Tinc un cap que no para, sempre pensant que vull fer després, fent-me llistes mentals del que havia de fer ahir, del que he de fer abans de dilluns, i ara suma-li tot el que he de fer amb o per les nenes. I si no, estic recordant algun moment que m’ha agradat, ja sigui d’avui, o de fa 10 anys. Clar, quan estic fent coses, treballant, jugant amb les nenes, etc…el meu cap no està rumiant, però està pensant en el que estic fent!

Aixi que no li ha manera, el meu cap és una cafetera de les de tota la vida que viu continuament en el moment que “puja el café”
Però m’he adonat que hi ha un moment que quaaaasi pot posar la meva ment en blanc, i que el que segur que pot fer i fa és treure’m qualsevol preocupació. He descobert que no necessito classes de ioga, ni meditació ni res similar per relaxar la ment. Hi ha un moment que em puc oblidar de tot i senzillament…mirar.

Aquest moment és veure la meva filla dormir. Una, l’altre, o totes dues. Aquells moments quan s’acaben de quedar dormides, aquells moments que mig somien i somriuen en somnis. O quan parlen en somnis i t’enteres de coses que han viscut durant el dia i que han oblidat explicar-te, o encara no saben com fer-ho.

Me les quedo mirant, i se m’oblida tot. Les nenes eón un bullir d’activitat, tenir fills et té tot el dia en moviment, tot el dia preocupat d’una cosa o d’un altre. Però quan s’adormen, quan somien, quan s’estan dormint i et busquen per sentir el teu contacte, quan estan a punt de despertar-se i s’acurruquen amb tu per dormir una miqueta més…m’encanta, em fa sentir una pau i una tranquilitat que no sé explicar; em fa sentir feliç.

Anuncis

Deixa un comentari

