Sant Jordi!!!

Ei, que avui és Sant Jordi!!!

i quin dia més maco es Sant Jordi no? És el dia del llibre, de la rosa, és diu que el dia dels enamorats a Catalunya. És un dia, una setmana, un més, amb moltes activitats culturals, moltes paradetes amb llibres, molta lectura, molt bon ambient! M’encanta. Des de sempre.

Quan era petita, m’encantava anar amb el cotxe per Sant jordi i comprar roses als semàfors, o a les floristeries; després vaig començar a vendre roses per guanyar uns dinerets…i les passejades per les rambles o rambla catalunya? Mitiques passejades, on vulguis o no sempre acabes amb un llibre, o dos, o amb una rosa de colors de les paradetes. M’encanta m’encanta.

1335216038_365702_1335216500_noticia_normal

(les imatges són del pais.com)

Com podeu imaginar, a xile no es celebra Sant jordi peeeero, a moltes llibreries celebren el dia del llibre, regalant una rosa a qui compri un llibre aquell mateix dia. A casa, es clar que ho celebrem! Ja tinc preparats els llibres per les nenes! Un en castellà i un en català! Per fomentar la lectura, la tradició….com m’agradaria portar-les a passejar per les rambles, o a les activitats que es fan per aquestes dates, com la de “mon Llibre“!! Però ja hi anirem un altre any!! Segur!! 🙂

Feliç Sant Jordi a Tothom!

aqui teniu la llegenda, per si no la coneixeu!

Anuncis

Deixa un comentari

