la meva feina és la millor del món

Treballo mitja jornada. Tinc molta molta sort. Visc a Xile, on la mitja jornada a la feina és un luxe quasi impossible de trobar. Tinc temps de disfrutar de temps amb les meves filles. M’encanta. Ja en parlava aquí.

El que no m’agrada tant és quan algu s’et mira com si no fessis res en tot el dia, o et diuen “ah, però és que tu treballes mitja jornada”…buenu, poder no passo 9 hores en una oficina, però el temps no em sobra. Tots abans de fer comentaris com aquest hauriem de llegir les cartes d’una mare que treballa a una altra que no, i viceversa. Molt recomenable. Us les deixo en aquest link:

http://carolynee.net/a-letter-from-a-working-mother-to-a-stay-at-home-mother-and-vice-versa/

o bé, veure aquest video sobre la feina més dura del món. I pensant una mica…quina rao tenen…

Aquesta és la meva jornada, i orgullosa, cadascu que decideixi si em passo el dia tirada el sofa…o el temps no em sobra:

7.15 desperto la meva filla gran, que en 20 minuts ha de marxar a l’escola

8.30 surto de casa

8.45 deixo la petita a la guarderia

9.00 arribo a la feina

14.00 si tinc sort, surto de la feina. Arribo a casa i dino amb la meva filla gran (això que l’escola sigui mitja jornada…)

16.00 recullo la petita de la guarderia

16.30-21.00: no podria diferenciar les hores: toquen jocs o parc, dutxa, sopar, dormir les nenes

21.30: sopar, fer les motxiles per l’endemà, recollir, fer la compra del super, escriure al blog, o qualsevol altre cosa! I s’em queden un munt d’altres coses que una fa en el seu dia a dia.

I hauriem d’afegir allò que no deixem de fer “pensar en les coses que hem de fer l’endemà, el que tenim pendent, etc…”

I si, això no només soc jo, jo soc una de les que té la sort de treballar mitja jornada i ocupar la tarda en feines més maternals. Les que treballen jornada completa i tenen fills o les que es queden a casa amb els nens, fan el mateix (amb més o menys ajuda) repartit d’un altre manera

Però el que sí sé que no faig, és estar-me tota la tarda sense fer res…i no m’agrada quan m’ho insinuïn…tinc la millor feina del mon, ser mare. Però també faig un miler d’altres coses, i no em sobra el temps 🙂 Intento no queixar-me, ni quan estic cansada, però tampoc cal que sembli que em toco el nas tot el dia…¿no?

Anuncis

2 thoughts on “la meva feina és la millor del món

  1. Com t,entenc, jo també treballo fins al migdia, i molta gent diu “oh quina sort” no és sort, jo he decidit que vull fer també altres coses, sóc mami i també faig artesania, apart ningú pensa: rentadores, neteja, planxar, comprar, etc. Exacte i no em toco el nas, jajajjaa. Petons.

Deixa un comentari

