La (des)conexió móbil

M’encanten les noves possibilitats de conexió que existeixen al món, m’encanta poder parlar en temps real amb els meus amics i familiars a Barcelona des de Xile, compartir amb ells el dia a dia, m’encanta poder posar els canals catalans a la tele, o buscar una peli a internet i posar-la a la tele.

Però hi ha una cosa que no m’agrada. Com tot nen amb joguina nova crec que de vegades ens quedem atrapats en aquest boom tecnològic oblidant el contacte físic: amb els amics, amb la parella, amb els fills.

Reconec que quan un va de cul, poder deixar que les teves filles disfrutin d’un bany extra llarg mentre tu t’entretens amb el mòbil i descanses 15 minuts, és d’agraïr…però hauria de ser l’excepció. En el dia a dia, hauriem de disfrutar d’aquests moments del bany, on els nostres fills inventen jocs, juguen a esquitxar-te, aprenen a fer bombolles, descobreixen l’escuma, etc…

No m’agrada sentir la meva filla que després de dir-me “mama mira que faig” quan em pregunta si l’he vist (jo la miro, però poder de seguida que acaba, miro cap al telefon) i ella em diu “no m’estàs mirant, mires el telefon”

M’encanta portar una camera tamany butxaca, poder fer fotos i vídeos del que fan les nenes en el moment que sigui, alla on sigui, pero no m’agrada pasar-me el día “darrera la cámara” perdent-me l’acció…

M’encanta posar-me a parlar amb amics i familiars en qualsevol moment,pero no m’agrada quedar-m’hi enganxada.

M’agrada poder posar a les nenes qualsevol cosa que vulgui veure al telefon, pero no m’agrada veure que prefereixen això a altres jocs

Com més conexió hi ha, més ganes de crear un espai de desconexió tinc…

Anuncis

One thought on “La (des)conexió móbil

  1. Retroenllaç: Érase una vez… | Asi piensa una mama

Deixa un comentari

