Limits, somnis, aniversaris, dubtes i algunes coses més

Fa tant que no passo per aquí, que el temps no s’estira suficient com per escriure els posts en ambdos idiomes, que he decidit fer mensualment un petit resumen del que vaig explicant al blog del costat:

Al mes de Marc al blog he parlat de moltes coses, però vem comencar parlant de limits, de si els sé posar o si poder soc massa tova. També vaig parlar de somnis, dels bons i dels dolents, i de les fases de son que hem passat a casa.

Per seguir amb la història de Mini Thor, la Sil ens va explicar com s’ho feia amb els bolquers ara que al petit ja li posaven la última talla infantil, amb només 9 mesos. També ens va explicar les peripècies per transportar al petit gran bebé i vem tancar la sèrie on ella explicava les seves reflexions del seu, quasi primer any de mare del petit Mini Thor.

Com que al Marc ha caigut la setmana santa, també vem parlar de Tradicions, les d’aqui i les d’allà; i un altre dia us vaig explicar quines coses em fan sentir més aprop de casa…estant a 13.000km.

Aquestes últimes setmanes han estar molt d’aniversaris, així que vaig aprofitar d’explicar-vos com haviem decorat el cumple Frozen, i el de la Patrulla Canina. Idees fàcils, que jo tot i que no ho sembli, no soc gaire de fer manualitats.

Per les nostres trobades mensuals, vem passejar per diferents edificis de Xile, i vem posar-li una mica de verd a l’entrada de la tardor.

I per acabar, una reflexió, sobre els dubtes que ens persegueixen com a mares, i als que la gent no hi contribueix gaire, i un petit homenatge a la meva petita koala.

segueix el blog

Anuncis

Deixa un comentari

