Aprenent

Hi ha persones que tenen una gran facilitat per dir t’estimo, hi ha d’altres que inclòs diferencies (en castellà) entre el “t’estimo” i “te amo” (sobretot per aquestes latituds) Però també hi ha persones a les que els hi costa! Que no son bons per parlar de sentimients, menys encara per dir aquestes paraules! Massa importància tenen per dir-les a la lleugera…crec jo.

La meva memòria, ho he dit moltes vegades, és molt dolenta…deu ser per això que no em recordo a mi mateixa dir-les fins que tenia 16 anys…i mira que em vaig preparar i preparar “el discurs”…tot per dues paraules!!! I es que, tot i que sembli una tonteria, soc molt més d’escritura…les he firmat moltes vegades, pero dir-les….dir-les….això és un altre tema.

Perquè diuen que les paraules se les emporta el vent, i jo soc de les que pensen que també es gasten si les dius massa. S’han de mesurar, dir-les en les ocasions que s’hagin de dir…però segurament jo em quedo curta….molt curta. Però ja dic, soc més de gestos que de paraules…

Ara, amb dues petites a casa, estic aprenent. Per un costat perquè una m’ho diu tot el dia, i cada cop que li sento dir m’agrada més que l’anterior. I per l’altre, perquè la petita ho està aprenent a dir…i em desfaig en sentir-la.

Aixi que estic aprenent (si, a aquesta edad…qui m’ho havia de dir) però poc a poc…no serà questió d’embalar-se i que deixin de ser importants…estic aprenent a no amagar-les darrera un “i jo”, a que les nenes m’escoltin dir-les, no fos cas que de contagiar-lis la mala costum.

🙂

feslike!

Deixa un comentari