Per fi és divendres? Per fi es dilluns!!!

M’encanta el cap de setmana. Com a tots (suposo) Pero ho confeso…han començat a agradar-me els dilluns (shh…si us plau no li digueu als meus amics solters o sense fills que em pendran per boja…)

Però sí, m’agraden els Dilluns. Després de caps de setmana plens i més plens d’activitats, amb dues nenes que no saben el que és seure, que acabem d’entrar per la porta i em pregunten o anirem després,….m’agraden els dilluns.

També m’agraden perquè tinc la sort de treballar mitja jornada i per mi, el dilluns és un bon dia per organitzar-me la setmana, un dia en que agraeixo poder estar sentada tot el mati (si pogués estar estirada al sofá de casa veient la tele sería ja…) un dia en que gaudeixo de dinar sense interrupcions, que m’encanta recollir les nenes de la guarderia per saber què han fet, i m’encanta perquè venen volant a abraçar-me (clar…porten sis hores sense veure’m!!)

pd: vaig escriure aquest post a l’altre blog fa un temps…ara els això dels dinars tranquils els dilluns no existeix…i és el dia que em toca recollir a una de l’escola i a l’altre de la guarderia…vaig com boja amunt i avall…però em segueixen encantant els dilluns! unes hores de silenci i el cap ocupat en una altra cosa…van molt bé.

Dilluns ja no és el pitjor dia de la setmana, al contrari! Insistexo que m’encanten els caps de setmana i passar el dia amunt i avall amb les nenes, esmorzar amb ells, veure-les 24hores…pero estic parlant d’una mica de descans pel cos! I una mica de feina pel cap…es seure a la oficina i pensar…”6 hores de treball mental, no físic!!!”

Després d’un cap de setmana que si anar al parc, que si boda super llunt, que si piscina, que si festival infantil, que si a casa de les amigues, que si al super, que si recollir la casa, que si aniversari infantil, que si això, que si allò…dilluns és un descans!!! I no perquè aquest cap de setmana sigui especial. Que no sé com ho fem però sempre hi ha coses a fer (serà perque les nenes a casa no aguanten ni mitja hora?)

pd: com deia més amunt, vaig escriure aquest post fa uns mesos…ara som al hivern però el cap de setmana que precedeix a aquest post s’assembla molt al descrit (excepte per la piscina) perque tots son iguals!!!

Així que avui, un cop més, i amb el risc que em puguin prendre per boja…penso, i dic: Per fi es Dilluns!!

 

oyó

Deixa un comentari